کارگاه "چگونگی ایجاد موسسه شخصی" برگزار شد

اولین دورهمی کافه برکت با محوریت «چگونگی ایجاد موسسه آموزشی شخصی خود» با حضور جناب آقای محمد حسین رزقی مدیر موسسه آموزشی خوارزمی ، جناب دکتر مهدی ضیایی مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند ، و جناب مهندس شورستانی مدرس کارآفرینی ، روز چهارشنبه 3 خرداد‌ماه 1402،به مدت 2 ساعت و با حضور قریب به 25 دانجشو در محل کافه کارآفرینی برکت برگزار گردید.

پس از خیر مقدم دکتر ضیائی مدیر زیست بوم نوآوری، جناب آقای رزقی به بیان اصول و رموز موفقیت در کسب و کار و نکات برجسته آن پرداخت. در ادامه، مسیر شکل گیری موسسه بین المللی خوارزمی از ابتدا تا به کنون و مسائل و چالش های پیش رو بیان شد و دانشجویان با سختی ها و حلاوت های مسیر کارآفرینی آشنا شدند.

سپس، مهندس شورستانی با بیان خاطرات گذشته و بهره گیری از دانش کارآفرینی به بیان تئوری مبانی کارآفرینی به طور ویژه در خصوص مجموعه بین المملی خوارزمی پرداخت. تلاش پیوسته و زحمات فراوان، باور به موفقیت و اعتماد به نفس در مسیر کارآفرینی از جمله نکات مهم موفقیت آقای رزقی بیان شد که هر دو مهمان بر این مسئله تاکید داشتند. در نهایت، دانشجویان فرصت را غنیمت شمرده و سوالات خود را از مهمانان برنامه پرسیدند و با مراحل اولیه کارآفرینی آشنا شدند.

در نهایت با پذیرایی زیست بوم نوآوری دانشگاه این نشست پایان یافت.