کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ

کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ با تدریس مهندس حسین شورستانی، مشاور کسب و کار و منتور مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه بیرجند روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در ساختمان مانای ۱ دانشگاه برگزار شد.

کارگاه تجاری سازی محصول و برندینگ با حضور 15 واحد فناور و نوآور زیست بوم نوآوری و در جهت ارتقا کیفی محصولات و خدمات برگزار شد. تجاری‌سازی محصولات، شیوه‌های نوین برندینگ، اصول اولیه بازاریابی، طراحی نشان تجاری و .. از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود. 
در پایان این کارگاه به افراد شرکت کننده از سوی مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه، گواهی حضور اعطا گردید.