معرفی و تقدیر از برترین‌های ارزیابی سالیانه واحدهای مستقر در زیست بوم دانشگاه

واحدهای برتر ارزیابی سالیانه زیست بوم نوآورری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند، در روز یکشنبه مورخ 28 آبان‌ 1402در محل سالن مهندس امینی (ساختمان مانا 3) معرفی شده و از فعالیت‌های آنها تجلیل و قدردانی شد.

 

فرآیند ارزیابی سالیانه واحدهای مستقر در زیست‌بوم دانشگاه بیرجند از ساعت 8 روز سه شنبه مورخ 25 مهرماه 1402در محل ساختمان مانا 2 دانشگاه آغاز شد و تا 1 آبان‌ماه 1402 ادامه یافت. بازدید حضوری از واحدها درجهت تکمیل فرآیند ارزیابی نیز با یک تأخیر (به دلیل برگزاری نمایشگاه کار در تاریخ نهم و دهم آبان‌ماه) در روز دوشنبه 15 آبان‌ماه 1402 برگزار شد. با اتمام فرآیند امتیازدهی داوران بر حسب ملاک‌های تعیین شده، جلسه‌ای با حضور دکتر محمد اکبری (رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه بیرجند)، دکتر مهدی ضیائی (مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی)، داوران و کارشناسان مرکز نوآوری برگزار شد و در نهایت، این رویداد مهم با معرفی واحدهای برتر، در 28 آبانماه به ایستگاه پایانی خود رسید.

ارزیابی واحدها با همکاری مهندس شورستانی (منتور مرکز نوآوری)، خانم دکتر ذاکری نسب (کارشناس بازاریابی و ارتباطات پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی)، مهندس اطهری نژاد (مدیرعامل شتاب دهنده ویرا پژوهان) و مهندس فنودی (مدیرعامل شتاب دهنده تیمی نو) صورت گرفت. ضمن اینکه در این دوره از ارزیابی‌ها، واحدهای مستقر در زیست بوم در سه گروه دانش بنیان، فناور و نوآور و در سه زیرگروه با سابقه فعالیت بیش از دو سال (1400)، با سابقه فعالیت یک تا دو سال (1401) و با سابقه فعالیت کمتر از یک سال (1402) مورد ارزیابی قرار گرفته که واحدهای برتر به شرح زیر می‌باشند.

  1. پاک الکترونیک خاوران به مدیر عاملی دکتر محمدعلی شمسی نژاد رتبه برتر در بین شرکت‌های دانش‌بنیان
  2. کیمیا فناور آینده ساز به مدیر عاملی مهندس سجاد یاری، رتبه برتر در بین واحدهای فناور (1400)
  3. نوآوران صنعت نگین آریسا به مدیر عاملی مهندس مهدی احمدی، رتبه برتر در بین واحدهای فناور (1401)
  4. زرنگاران برتر به مدیرعاملی خانم دکتر مریم عظیمی نژاد، رتبه برتر در بین واحدهای نوآور (1400)
  5. رونو سرامیک به مدیرعاملی خانم رویا نوروزی، رتبه برتر در بین واحدهای نوآور (1401)
  6. کارآفرینان آموزشی به مدیرعاملی دکتر علی زارع‌مقدم، رتبه برتر در بین واحدهای نوآور (1402)

شایان ذکر است که علاوه بر واحدهای برتر، واحدهای شایسته تقدیر نیز در این دوره از ارزیابی‌ها معرفی شده که به شرح زیر می‌باشند.

  1. پیشگامان جغرافیای مالی به مدیرعاملی دکتر محمد اسکندری
  2. نوآوران هنر و مهندسی نارون به مدیرعاملی کتر هادی نیکبخت
  3. تاوا جوانه سبز به مدیرعاملی مهندس سید امیرحسین حسینی
  4. پژوهشکده شهید نوربخش به مدیریت جناب آقای امین‌رضا رضایی

واحدهای برتر، واحدهای شایسته تقدیر و سایر واحدهای مستقردر زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه، درروز یکشنبه مورخ 28 آبانماه 1402، در مانایی شو آبانماه که در محل سالن مهندس امینی ساختمان مانا 3 برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفته و از زحمات و فعالیت‌های آنها با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه، تجلیل شد.