برگزاری کارگاه خلاقیت و ایده‌پردازی؛ اولین پیش رویداد استارتاپ ویکند تخصصی زرناب

اولین پیش رویداد استارتاپ ویکند تخصصی زرناب با نام خلاقیت و ایده‌پردازی، در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین 1403 در محل سالن مهندس امینی ساختمان مانا 3 دانشگاه بیرجند برگزار شد.

رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب از ۲۵‌ لغایت ۲۸‌ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ توسط زیست‌بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد و برای آماده‌سازی بیشتر شرکت‌کنندگان، 6 پیش رویدادها و کارگاه در نظر گرفته شده که امروز، اولین کارگاه آن به دو صورت حضوری و مجازی توسط مهندس حسین شورستانی، منتور مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند برگزار شد. معرفی استارتاپ ویکند زرناب، بیان مفاهیم مرتبط با خلاقیت و ایده، چگونگی به وجود آوردن و ایده، بیان مثال‌های کاربردی و ملموس از ایده‌هایی که در نگاه اول اهمیت چندانی نداشته اما با پیگیری و پشتکار ایده‌پردازان آنها به نتیجه رسیده، و جهت‌دهی دانشجویان برای خلق ایده با محوریت استارتاپ زرناب از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در آن بود.

در این جلسه که با استقبال دانشجویان و علاقمندان به کسب و کار روبرو شده بود، بیش از 90 نفر حضور داشتند. شایان ذکر است که دومین کارگاه این رویداد ملی، روز سه شنبه 4 اردیبشهت ماه 1403 در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.