برگزاری نشست مدیران کارآفرینی با واحد‌های مستقر در زیست بوم نوآوری دانشگاه

نشست واحدهای مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند با مدیران حوزه ارتباط با صنعت و مرکز نوآوری، روز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در محل کافه برکت و به مدت ۲ ساعت برگزار گردید.

در این نشست که با حضور نزدیک به ۲۰ واحد مرکز نوآوری و با حضور دکتر ضیائی، دکتر اکبری و مهندس شورستانی برگزار شد، مدیران و اعضا واحدهای مستقر به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند. ابتدا تمامی حاضران از نظرگاه خود عملکرد حوزه زیست بوم نوآوری را تحلیل کرده و پرسش‌ها و سوالات خود را از مدیران مطرح کردند‌. سوالات و مطالباتی نظیر اطلاع رسانی رویداد های نوآورانه، تامین امکانات زیرساختی اولیه، بررسی و تثبیت حریم خصوصی واحدهای مستقر، برگزاری دوره‌های متناسب با نیاز واحدها و پیگیری جلسات مشاوره خصوصی، از جمله مطالبی بود که توسط واحدهای زیست بوم مطرح گردید.
در ادامه دکتر اکبری رئیس گروه ارتباط جامعه با صنعت دانشگاه، ضمن بیان کلیات فعالیت های صورت گرفته در چند ماهه اخیر، پاسخ سوالات و مسائل مطرح شده را ارائه کردند و راهکارهای موجود برای حل چالش‌های پیش‌روی رشد واحدهای حوزه نوآوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر ضیائی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمد به واحدهای حاضر در جلسه، فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز نوآوری در چند ماهه اخیر را بیان کرده و در خصوص مسایل مرتبط با زیست بوم نوآوری و حمایت‌های مالی و معنوی انجام شده نظرات خود را ارائه دادند. سپس، مهندس شورستانی از منظر تجارب موجود در حوزه کارآفرینی و بیان چالش‌های پیش‌روی هر واحد به دغدغه‌های واحدها پاسخ‌های کاربردی و عملیاتی دادند. 
در پایان نیز هر یک از واحد‌ها به صورت مجزا و خصوصی با مدیران حاضر در جلسه به صحبت و بحث پرداختند.