برگزاری اولین کارگاه استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (داستان یک موفقیت)

کارگاه داستان یک موفقیت، با هدف آشنایی دانشجویان با کسب و کار و کارآفرینی و با سخنرانی دکتر امیر بیدختی، مدیرعامل مجموعه ترجمیک در روز چهارشنبه 2 اسفند ماه 1402 در محل سالن فرهنگ دانشگاه بیرجند برگزار شد.

 

این کارگاه از جمله پیش رویدادها و کارگاه‌های تخصصی استارتاپ ویکند زرناب بوده که با هدف آشنایی دانشجویان با کسب و کار و کارآفرینی برگزار شده است. دکتر امیر بیدختی، کارآفرین برتر و مدیرعامل مجموعه ترجمیک مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، سخنران اصلی این مراسم بودند. ایشان دکتری هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی شریف داشته و تاکنون توانسته زمینه اشتغالزایی برای 3000 نفر را فراهم کند. بیان تجربیات این کارآفرین برتر، نحوه رشد مجموعه ترجمیک، پتانسیل‌های لازم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین برتر، موانع موجود در راه ترجمیک و چگونگی مواجهه با آنها از جمله مطالب کلیدی سخنرانی دکتر بیدختی در این مراسم گرم و صمیمی بود.

شایان ذکر است که استارتاپ ویکند تخصصی زرناب در هفته اول اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و این کارگاه، هم‌سو با این رویداد ملی و در جهت آگاهی و آماده سازی دانشجویان و علاقمندان با زمینه‌های کسب و کار و کارآفرینی از ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه برگزار شد.