انتشار نخستین شماره گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی

نخستین شماره گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی، گاهنامه علمی، اجتماعی و آموزشی که برای اولین بار در ایران و به‌صورت تخصصی در زمینه کارآفرینی اجتماعی فعال می‌باشد توسط کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند طراحی و نگاشته شد. 

افشین ابراهیم آبادی مدیر مسئول گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی گفت: "رهاورد کارآفرینی" عنوان نخستین گاهنامه علمی، اجتماعی و آموزشی است که برای اولین بار در ایران و به صورت تخصصی در زمینه کارآفرینی اجتماعی فعال است و توسط کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند طراحی و نگاشته شده است. 
وی افزود: گاهنامه رهاورد کارآفرینی با تقویت حس اجتماعی کارآفرینی، بستری را برای کارآفرینان فراهم خواهد ساخت تا داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. 
ایشان در ادامه گفت: این گاهنامه علاوه بر تشویق و ترغیب دانشجویان به فعالیت‌های کارآفرینانه، می‌کوشد از طریق گزارش و تولید محتوا به شناساندن چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک کمک نماید و بر سیاست‌های عمومی و حمایت از مشاغل کوچک تأثیر بگذارد و یاری‌رسان آنانی باشد که مروج فعالیت‌های کارآفرینانه هستند تا نقش مهمی در حمایت از رشد و موفقیت کسب و کارها ایفا نمایند.