افتتاح کافه مانا

کافه مانا دانشگاه بیرجند، در روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در محل کافه کارآفرینی برکت (ساختمان مانا 1) ، با حضور معاونت پژوهشی و رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه افتتاح شد.

این دورهمی از ساعت 12:30روز چهارشنبه و با حضور معاون پژوهشی دانشگاه (دکتر اکبرپور)، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه (دکتر اکبری)، پرسنل مرکز نوآوری و مرکز مهارت آموزی و برخی از مدیران واحدهای مستقر در زیست بوم دانشگاه آغاز شد.

ابتدا دکتر اکبرپور از خانم احراری (مدیریت کافه مانا) بابت آماده‌سازی این فضا تشکر و قدردانی کرد. دکتر اکبری نیز با بیان اینکه کمبود این فضا در مجموعه مانا محسوس بود، تصریح کردند انتظار می‌رود در آینده برخی از جلسات و کارگاه‌های زیست بوم در این مکان برگزار شود.  خانم احراری نیز با بیان اینکه نگاه مادرانه‌ای به دانشجوها و پرسنل مانا دارند بیان کردند تمام تلاش تیم کافه مانا در جهت رضایت دانشجویان و کارمندان دانشگاه خواهد بود.

شایان ذکر است خانم احراری از کارمندان سابق دانشگاه در مرکز مهارت آموزی است که پس از بازنشستگی، این‌بار در کافه مانا پذیرای دانشجویان و پرسنل دانشگاه هستند.