دریافت مجوز دانش‌بنیان توسط شرکت نوین پرداز هوشمند رایین (رایفارم)

شرکت نوین پرداز هوشمند رایین (رایفارم) با همکاری یکی از واحدهای مستقر در زیست بوم نوآوری، فناوری و کارافرینی دانشگاه بیرجند به عنوان شرکت دانش بنیان در سامانه https://pub.daneshbonyan.ir ثبت گردید.

مهندس محمد جواد توکلی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند، بنیان گذار شرکت بادیر فناوران قهستان از واحدهای مستقر در زیست بوم نوآوری فناوری و کارآفرینی دانشگاه بیرجند و هم بنیان گذار شرکت رایفارم بیان کرد محصول رایفارم با مانیتورینگ متغیرهای گلخانه توسط سنسورهای دقیق و متنوع به صورت لحظه ای اطلاعات را از گلخانه دریافت و در فضای ابری ذخیره می کند. این محصول با استفاده از هوش مصنوعی اطلاعات را بررسی و به صورت لحظه ای برای کاربر در سایت و اپلیکشین  رایفارم ارسال می کند. کاربر علاوه بر پایش می تواند گلخانه خود را با عملگرهای تعبیه شده از راه دور مدیریت کند و نظر کارشناسان کشاورزی را در بستر رایفارم دریافت نماید.

هم چنین گلخانه دار از طریق فروشگاه تعبیه شده در اپلیکشین محصولات موردنیاز گلخانه خود را به صورت انلاین خریداری و دریافت نماید.

این شرکت در تیر ماه ۱۴۰۱ موفق به دریافت مجوز دانش بنیانی در حوزه فناوری برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستمهای خودکار شد.

اطلاعات بیشتر از  محصولات و خدمات شرکت رایفارم در صفحات اجتماعی این شرکت به نشانی  https://rayfarm.co/ و  https://instagram.com/rayfarm.co ارائه شده است.