ایده شو دات راینکس ؛ ارائه ایده در حوزه ناوبری و موقعیت یابی

در ایده شوی دات راینکس ، علاوه بر ایده پردازی و خلق مفاهیم کاربردی، نیازهای ناوبری و موقعیت یابی دستگاه های دولتی نیز به مرور اطلاع رسانی خواهد شد تا ایده های عملیاتی متناسب با یک نیاز بالفعل توسعه یابند. در انتهای ایده شو نیز به سه ایده برتر جوایز نقدی تعلق گرفته و از ایده های برگزیده تقدیر خواهد شد.

حضور در این رویداد که به همراهی وزارت راه و شهرسازی و سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی برگزار و در حاشیه آن نمایشگاه ارائه توانمندی بخش خصوصی در حوزه ناوبری برپا خواهد بود، فرصت مناسبی برای ارائه ایده های کاربردی و جذب سرمایه گذار می باشد. لازم به ذکر است به ایده های داوری شده گواهی حفظ حقوق مالکیت معنوی اعطا می شود.

ثبت ایده

ایده باید مطابق با قالب درخواست شده ثبت شود. آخرین مهلت ثبت‌نام و ثبت ایده ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ارزیابی و انتخاب اولیه ارزیابی اولیه توسط داوران انجام و ایده‌های قابل ارائه در ایده شو معرفی می‌شوند.

ارائه ایده در ایده شو

هر ایده در مدت ۱۰ دقیقه در ایده شو ارائه خواهد شد. زمان برگزاری ایده شو دات راینکس ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ است و در نهایت علاوه بر جایزه نقدی، ایده های برتر به سرمایه گذاران معرفی خواهند شد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر به این آدرس مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر جناب آقای روشن مهر، کارگزار این رویداد از شرکت کاریز اعتماد تماس حاصل فرمایید.

موبایل: 09101197251

ثابت : 77240576-021 و 77240017-021